divendres, 9 de gener del 2009

Per ser qui sóc

«A mi, m’han renovat les pòlisses de les meues empreses per ser qui sóc, però m’ha costat; fins i tot hi ha qui m’ha dit que no. Si a mi m’han negat el finançament, què no estaran passant els altres».

«Paco Pallás segueix sent ric gràcies a mi. De no ser per mi [que l’any 2005 li vaig desautoritzar un projecte d’urbanització amb camp de golf], s’hauria arruïnat, donada la colossal crisi de la construcció».

«Encara que a mi i al meu partit ens convé dir el contrari, la culpa de la crisi no la té Zapatero».

Alfonso Rus, alcalde de Xàtiva i president de la Diputació de València

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Igual té. Cal recordar les gravacions? Allò de músics, més rojos que un titot, els fills de puta, els president me la mamen… O que els seus votants són un burros…
La gent de Xàtiva es troba "abducida" per la "verborrea" i les gràcies d'aquets pistoler de la política i l'empresa. És el que hi ha. I mentrés, els de sempre, que si l'oposició deuria fer açò o allò, que no saben, que no… Però ningú no s'implica de veritat. Tots li tener por al paio.

Anònim ha dit...

El mateix d'abans.
Està passant com sempre: abans es vol fer la revolució i, després, guanyar la guerra. No seria millor guanyar la guerra primer i, després, una vegada fora de las institucions, fer la revolució pendent?

Ximo ha dit...

És l'etern dilema de l'esquerra.

PD
Imagine que, quan parles de fer algú fora de les intitucions et referiràs al petit gran home.