dijous, 28 de gener de 2010

Males notícies porta la premsa


Per juliol del 2008, fèiem la següent reflexió: «Com que hi ha pocs votants del PP entre els seus espectadors valencians, la TV3 no posa en perill les expectatives electorals del Partit Popular. Sembla, per tant, que el tancament dels repetidors d’Acció Cultural no s’arribarà a produir. Assistim a una simple tàctica electoral; un cop passada la cita amb les urnes, el PP voldrà conservar un element molt útil a l’hora d’agitar, si cal, l’espantall del catalanisme.» Doncs, ens vam equivocar. Ara mateix, pocs valencians poden veure les emissions de TV3 a través dels canals de TDT. És possible que el PP haja renunciat a fer servir un espantall que li restava vots a Catalunya (si vol guanyar les pròximes eleccions generals, no pot perdre'n cap ni un). Deu haver pensat que és millor eliminar de soca-rel el furóncol de la televisió catalana. Ara bé, qui pensés que amb açò s’havien acabat les males notícies estava del tot equivocat; a partir d’aquesta setmana, el diari Avui deixa de repartir-se en paper pel País Valencià i les Illes. Si tenim present que mesos enrere ja havia desaparegut l’edició en paper d’El Punt, haurem de concloure que l’existència d’un espai català de comunicació és pura utopia. Quin serà el pròxim ensurt?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ximo corts eres un maquina...el cuadro de van go triunfa que vaya tela!

Anònim ha dit...

Tranquil, que encara queda El Penjoll!